Tradities zijn er om in stand te houden. Zo aan het einde van het jaar is het weer tijd om terug te kijken op de trouwfoto’s die we in 2017 hebben gemaakt. Ook dit jaar was het weer feest met een record aantal bruiloften!

En zo gaan we hopelijk weer een mooi 2018 tegemoet. Net als vorig jaar zijn we momenteel druk met het ontmoeten van toekomstige bruidsparen… Mensen die fluitend door alle planningen fietsen of juist mensen die nagelbijtend met de handen in het haar zitten: “wie moeten we in vredesnaam naast oom Jouke zetten in de tafelschikking?”.

Ga jij ook trouwen in 2018? Of misschien pas in 2019? Het gaat snel, dus vraag dan meteen naar onze beschikbaarheid voor jullie bruiloft!

Onze favoriete trouwfoto’s van 2017

Zie hieronder onze favoriete trouwfoto’s uit het afgelopen jaar!

Ook op zoek naar een bruidsfotograaf? Of misschien wel twee? Neem als een speer contact met ons op voor meer informatie!

Of wil je gewoon nog meer bruiloftsreportages van ons zien: bekijk dan vooral onze andere blogs of word fan van onze Facebook pagina om op de hoogte te blijven van alle onze nieuwe avonturen!